În momente dificile ca aceasta putem aprecia pe deplin necesitatea unei colaborări strânse între angajator și angajați pentru a aborda în mod corespunzător multiplele provocări legate de o pandemie.
Având în vedere că răspândirea noului coronavirus COVID-19 continuă să se accelereze în Europa și în întreaga lume, este esențial ca angajatorii să se organizeze în mod corespunzător pentru a gestiona situațiile neprevăzute, atât pentru a proteja sănătatea, siguranța și bunăstarea angajaților lor, cât și pentru a minimiza întreruperea activității.
Tehnologia a permis trecerea către o piață a muncii, unde granițele dintre timpul de lucru și timpul personal s-au estompat. Într-adevăr, epoca digitală ultra-conectată care aduce o disponibilitate a angajaților 24 de ore / 7 zile pe săptămână / 365 de zile pe an dar și presiunea de a răspunde unui tsunami de e-mailuri venite din diferite zone geografice, are atât avantaje cât și dezavantaje.
Acum putem vedea câteva dintre avantaje deoarece mulți angajați pot lucra de la distanță și reduc astfel răspândirea COVID-19. Cu toate acestea, abordarea de tipul “muncă de oriunde te-ai afla” poate afecta, de asemenea, sănătatea și siguranța angajaților.
În această ediție, explorăm regulile și sfaturile obligatorii pe care angajatori din 37 de țări din întreaga lume, inclusiv România, ar trebui sa le analizeze cu atenție pentru a asigura bunăstarea resurselor umane.